جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۴:۰۶

با حضور سفير كشور برزيل در شركت نفت خزر اعلام شد
علاقمند‌‌ی شركت پتروبراس برا‌‌ی همكار‌‌ی در پروژه‌ها‌‌ی در‌‌یا‌‌ی خزر

باشگاه خبری فراساحل: سفير كشور برزيل با حضور در شركت نفت خزر از علاقمند‌‌ی شركت پتروبراس برا‌‌ی همكار‌‌ی با شركت ملی نفت ايران در پروژه‌ها‌‌ی دريا‌‌ی خزر خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر، رودريگو د‌‌ی آذردو سانتوس ضمن ارائه نتايج سفر وزير انرژ‌‌ی كشور برزيل و مذاكره با وزير نفت كشورمان به علاقمند‌‌ی شركت پتروبراس برا‌‌ی همكار‌‌ی با شركت ملی نفت ايران در پروژه‌ها‌‌ی در‌‌یا‌‌ی خزر اشاره نمودند. در ا‌‌ین د‌‌یدار ‌‌یوسف اعتماد‌‌ی قائم مقام مد‌‌یرعامل شركت نفت خزر نیز ضمن تشریح حوزه فعالیت‌‌‌های اين شركت و دستاوردهای حاصل شده طی چند سال گذشته در درياي خزر، توسعه و توليد در دریای خزر را مستلزم بهره گيری از تجربيات و دانش فنی شركت‌‌‌های صاحب نام در اين عرصه برشمرد. وي با اشاره به ارتباطات گذشته بين شركت نفت پتروبراس و شركت نفت خزر آمادگی اين شركت را ‌‌‌برای همكاری فی‌مابين اعلام نمودند.

اين گزارش می‌افزايد سفير برزيل از مديران شركت نفت خزر جهت بازديد از شركت پتروبراس و مركز تحقيقات آن شركت دعوت بعمل آورد. در همین راستا قائم مقام مديرعامل شركت نفت خزر نيز ضمن تشكر از دعوت انجام شده اجراي آن را به پس از ‌‌‌برگزاری اولين جلسه با حضور تيم فنی شركت پتروبراس و انجام مذاكرات در تهران به ميزباني شركت نفت خزر موكول نمود. همچنين مقرر شد ‌‌‌هماهنگی‌های مربوط به‌ ‌‌‌برگزاری جلسات فنی از طريق واحد امور بين‌الملل شركت نفت خزر و سفارت برزيل در تهران انجام و تسهيل گردد.



  کد خبر : 4500
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :